Zarejestruj si u nas lub te zaloguj, jeli posiadasz ju konto. 
Forum Forum tibia.orge.pl Strona Gwna

Czy wzrost i waga (oczywiście moje) mają jakieś znaczenie

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum tibia.orge.pl Strona Gwna -> Regulamin.
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat
Autor Wiadomo
Juukla
Wymiatacz
Wymiatacz



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 746
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/10
Skd: Finland

PostWysany: Sob 14:01, 05 Kwi 2014 Temat postu: Czy wzrost i waga (oczywiście moje) mają jakieś znaczenie

ALE PRZECIEZ brodka TO NIE aktorka TYLKO piosenkarka
[link widoczny dla zalogowanych]
chej dziewczyny, widze ze jest was sporo a ja mam problemy z znalezieniem laseczki. P.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja również tak jak Ty dowiedziałam się dzień przed spodziewaną miesiączką (test + z krwi) także dobrze że spokojnie czekasz chciałam tylko się dowiedzieć bo ja już takie USG miałam i trochę się martwię bo lekarz powiedział że wielkość pęcherzyka ciążowego jest mała ale trzeba cierpliwie czekać 2 tygodnie. [link widoczny dla zalogowanych] Kolejny fryzjer (dla mnie za doogi bo koszt cięcia u niego to ko 70 zł) jes na Grodzkiej (bliżej Wawelu, po stronie PizzyHat).
Bo sama bylam w Turcjii, i faceci tam urodzeni i mieszkajacy sa lepsi, niz Ci urodzeni w Europie. Teraz idę rodzić na Zamenhofa, bo ponoć Sokółka od tamtego roku....nie dokończę. To dziwne, ale mniej spieta sie czulam przy komisji gdzie nie bylo kobiety... Hammer 2004 rmx) można/ nie można/ zdaża się? [link widoczny dla zalogowanych]
jesli chodzi o turystyczna to mozna wystapic do ambasady kanadyjskiej o przyznanie takowej lub mozna po prostu liczyc na to ze nie bedzie zadnych klopotow na granicy. Sama wytrzymuję najdłużej trzy dni i klapa. To powiedzcie jak mamy to zaakceptować?? 26, bo to dzień imienin Rodziców Matki Boskiej oraz dzień imienin mojej kochanej zmarłej Mamy, poza tym ojciec mojego narzeczonego zmarł w tym samym roku co moja Mama tyle tylko,że 2 miesiące wcześniej, dlatego myśleliśmy o tym dniu, bo nasi Rodzice są gdzieś tam wysoko tak, jak Joachim i Anna. ...ach!!! sama sie doksztalc troszke Neutral Heh dobre
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] re_prosto_z_irlandii_najtaniej_.html
[link widoczny dla zalogowanych]
grzywka? mnie na drętwienie lekarz polecił łykanie tabletek z wapniem i potasem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

K**wa chyba o to chodzi , zeby coś jej zostawić z poprzedniego wyglądu , żeby się czuła jak udoskonalona ona , a nie jak nowy , obcy człowiek [link widoczny dla zalogowanych] -60 g serka topionego lub brie
Chyba że dojdą plamienia. 21 Airscape - Sosei (F&W Remix) Co prawda planuje dopiero zrobic cos z włosami w kwietnu, ale juz się rozglądam za jakimś dobrym fryzjerem ? Miałam wyrywane dwie ósemki. Zażywa tylko jedną tabletkę, jednak lecznicze stężenie leku utrzymuje się w organizmie jeszcze przez 3-4 dni. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ,35590,3718384.html ulotna chwila Pozorna_harmonia nie wiem dlaczego nie chudniesz, w głodówce nie chodzi tylko o chudnięcie. Czesc dziewczyny! IRA Coz przyznam, ze musialam sie tu nieco doksztalcic ale warto bylo. bo tego boje sie najbardziej :/
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś nie otwiera się ta stronka...Spróbuj wkleić ją jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]

może zacznijcie przemywać benzyną albo jakimś kwasem ?
[link widoczny dla zalogowanych]
ALE TEST ZROBIE JESZCZE BO MAM NADZIEJE ,ZE JEDNAK SA TO OBIAWY CIAZY Ostatnio często piję soki, kupuję jabłka na kilogramy, wyciskam i piję.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moze to pogoda czy cos?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

no to już mi lżej dzięki śliczne zaraz sobie zrobie w piekarniku w łupienie [link widoczny dla zalogowanych] Niestety ja za pierwszym razem ladnie z wagi polecialam, ale wiazalo sie to z codziennym czytaniem etykiet wazeniem i efekt byl taki ze jadlam na sniadanie jajko, 30 ml majonezu i 50 gr serów pleśniowych a na obiad 150 gr tunczyka w oleju ze szpinakiem i lyzka smietany.
kapela brytyjska .w refrenie było właśnie tak over and over and over again, one też spiewały piosenkę SHOOG SHOOG .której też nie można usłyszeć nigdzie Misha dziekuje za zainteresowanie . Nie potrafię myśleć pozytywnie. Ja w pierwszy dzien po wyjsciu pije tylko swiezo wycisniety sok z marchwi zmieszany na wpol z woda. Ta piosenka bardzo często jest nadawana w moim lokalnym radiu,gdzie lecą same takie hity z lat 60-90 max.Ale nie zawsze podają wykonawcę [link widoczny dla zalogowanych]
A orbitrek, to naprawdę fajna rzecz Włączam sobie tv i nawet nie zauważam, że zaplanowana godzinka już minęła Naprawdę warty odkurzenia!!! Mam 165cm wzrostu i 72kg postanowiłam zabrać sie za picie herbaty i ostre ćwiczenia ale niewiem czy cos z tego będzie bo mam słabą wole!! nic mi nie przepisał tylko kazał czekać do następnego okresu, bo prawdopodobnie po okresie ten pęcherzyk peknie i po kolejnej miesiączce mam zrobić usg aby sprawdzic czy tak rzeczywiście się stało..czy któraś z was miała taki sam przypadek? ja na torbiel (3,5cm) miałam przepisaną Luteinę 50 przez 5 dni, a później Gravistat. 57,56 cm, 58 kg czy mniej. Pozdrawiam Wizytowo w kazdym razie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

malusia s uwazam ze jestes idiotkom skoro narzekasz ze masz zadurzy biust.
[link widoczny dla zalogowanych]
Będzie dobrze.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Prosze aby Pani po swoej wypowiedzi powiedzialy w jakim sa wieku (no ok. [link widoczny dla zalogowanych] Przezylam to na wlasnej skórze jedzac co chce i cwiczac.
Nie umiem ćwiczyć po mału i stopniowo zwiększać poziom trudności, zawsze zabieram się z zapałem za ćwiczenia a potem jęcze z powodu kontuzji... Od tego w jakiej czesci kraju mieszkasz, co robisz i co dla Ciebie znaczy lepszy poziom. Chociaż jak czytam, że cały 1 ml w jedną wargę i nic czyli 1000zł w błoto to sama mam nerwy. NIE MAM JUZ SIł , CHYBA SIADA MI PSYCHIKA O NICZYM INNYM NIE POTRAFIE MYSLEC , JAK TEN CZAS SIE WLECZE...CODZIENNIE MAM OCHOTE ZROBIC TEST ALE BOJE SIE , ZE BEDZIE TYLKO JEDNA KRESKA ?? nadzieja a bierzesz bromka ??? [link widoczny dla zalogowanych]
Większe efekty są po 2 ml, jednym trudno zaszkodzić Jestem zadowolona z efektu choć gdybym mogła ( praca mi nie pozwala) powiększyłabym jeszcze troszeczkę. pliska doradzcie mi bo ja codziennie rano wstaje z płaczem na widok moich włosow ;( yhh kiedys mialam sliczne wlosy dlugie i robilam sobie je na gume to bylo cudo ale mi je koleżanka ściela ... pozdrawiam.. No to się pożaliłam. A co do zastoju .. polecam środek Substral na Pająki, spryskujmy futrynę okienną lub miejsce, w którym się pojawiają nasi wielonożni goście Ja jak dostawałam gynalgin, miałam strasznie dużo dziwnego śluzu dostałam wtedy fluconazole (jedna tabletka 150mg), provag ( 1tabletka na dzień), i własnie gynalgin
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Forum tibia.orge.pl Strona Gwna -> Regulamin. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
phpBB (C) 2001, 2005 phpBB Group
Theme Retred created by JR9 for stylerbb.net & Programosy
Regulamin